lunes, 7 de junio de 2010

Yunho visto en concierto de Lee Seung Chul

와우~
어쩌다가 가게된 컨썰트~
이승철 완전 대박노래잘부르공
유진,고아라,유노윤 호,정준호 연예인바땅 ㅋㅋㅋㅋㅋ
자리도 완전 앞이라서 연옌이랑 같이 놀고
Yahoo~
I somehow was able to attend this concert~
Lee Seung-chul was totally the best, singing all his hit songs
I saw celebs like Eugene, Go Ara, U-know Yunho, and Jung Joon-ho
My seats were in the very front too, with celebrities.

ses 유진이랑 눈인사도 해따 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
언니너무 이뻐요 하니까 고맙다고 ㅋㅋㅋㅋ
정준호는 완전 바로 뒤에 앉아있어가꼬 완전 떨려따 ㅋㅋㅋㅋㅋ
I even greeted SES Eugene with my eyes kekekekekeke
When I told her that she was too pretty, she thanked me kekeke
Jung Joon-ho was sitting right behind me and I was so nervous kekekeke

난 아직도 10댄가바 연옌보고 너무 좋아해버려따 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
I guess I’m still a teen, getting so nervous seeing a celebrity and all kekekeke

No hay comentarios:

Publicar un comentario